Haber Konferansı Nedir?
Bir basın toplantısı, bir
kişi veya kuruluşun haber muhabirlerine ve gazetecilere bilgi verdiği bir
mekandır. Konferanstan sorumlu kişiler genel Seo uzmanı olarak, etkinliğe davet edilecek belirli kişilerin ve
medya temsilcilerinin bir listesini oluşturacaktır. Bu davetlilere, bazen resmi
bir davetiye mektubu olan veya kişinin basının meşru bir temsilcisi olduğunun
sadece bir kabulü olan bir basın kartı verilebilir.
Bir konferansta yayınlanan
haberlerin kayıtta olduğu kabul edilir, bu da bilginin kamuoyuna açıklanması
anlamına gelir. Haber konferansından önce, bir haber muhabirine tam olarak aynı
bilgi verilebilir, ancak gerçek konferans gerçekleşene kadar haberlerin ambargo
edilmesi gerektiği söylenebilir. Bir basın toplantısından önce bir grup
muhabirine verilen ya da bir arka plan bilgisini vermek amacıyla bir muhabire
açıklanan bu bilgiler, kayıt dışı olabilir. Bir gazeteci kayıt dışı bilgi
vermek bir onur sistemi üzerinde çalışır. Kayıt dışı veya ambargolu bilgileri
ihlal eden bir Seo hizmeti muhabir,
büyük olasılıkla itibar kaybına uğrayacak ve bu kaynaktan tekrar haber ipucu
almayacaktır.
ilan
Tipik bir muhabir için,
güvenilir kaynakların istikrarlı bir şekilde işlenmesi, muhabirin bir rakibi
karşısında bir olayı bildirme fırsatına sahip olmasını sağlar. Buna “kepçe” ya
da son dakika haberleri denir. Haber raporları son derece rekabetçi bir endüstridir
ve muhabirlere özel ipuçları veren güvenilir kaynaklar gazeteciler tarafından
çok değerlidir. Embarising haberleri, bir grup muhabir için haberi bildirme
fırsatının eşit olması için daha eşit bir oyun alanı sağlar. Neyin
tartışılacağına dair ön bilgi sahibi olmanın yanı sıra, muhabir, soru sormak
için diğer muhabirlerle hızlı bir şekilde düşünmek ve rekabet etmek yerine,
konferans sırasında uygun soruları sormaya daha hazırlıklı olacaktır.
Yüksek profilli bir basın
toplantısında, muhabirler bir pozisyona cevap verebilmek için jokey verdi.
Yüksek profilli bir konferans örneği, ünlü bir kişinin ya da üst düzey bir
politikacının bir skandalın açığa çıkarılmasına tepki verdiği ya da bir
felaketin ardından korkuları ele aldığı bir basın toplantısı olabilir. Bir
basın toplantısı planlanabilir veya uygun olmayabilir. Bazı İngilizce konuşulan
ülkelerde, bir baskısız basın konferansı medya scrum olarak adlandırılabilir.
Bir tanıtım niteliğinden daha fazla olan bilgileri yayınlamak için toplanan
konferanslar, haber değeri olan bir etkinlikten ziyade bir olaydır.
Kurumsal Seo Görüntülü konferans gibi iletişim teknolojisi, bir haber
konferansı düzenlemek için kullanılabilir, çünkü fiziksel olarak mevcut
olmayanlardan gelen soruları kabul etmesine izin verir. ABD Sayım sonuçlarının
açıklandığı 2011 yılında, bir telefon konferansı ile “konferans görüşmesi”
kullanılmıştır. Arayanlar, sayım görevlilerine özel sorular sorma fırsatı için
bir telefon kuyruğunda bekledi.
Yorumlar
Yorum Gönder