Haber Konferansı Nedir?



Bir basın toplantısı, bir kişi veya kuruluşun haber muhabirlerine ve gazetecilere bilgi verdiği bir mekandır. Konferanstan sorumlu kişiler genel Seo uzmanı olarak, etkinliğe davet edilecek belirli kişilerin ve medya temsilcilerinin bir listesini oluşturacaktır. Bu davetlilere, bazen resmi bir davetiye mektubu olan veya kişinin basının meşru bir temsilcisi olduğunun sadece bir kabulü olan bir basın kartı verilebilir.

Bir konferansta yayınlanan haberlerin kayıtta olduğu kabul edilir, bu da bilginin kamuoyuna açıklanması anlamına gelir. Haber konferansından önce, bir haber muhabirine tam olarak aynı bilgi verilebilir, ancak gerçek konferans gerçekleşene kadar haberlerin ambargo edilmesi gerektiği söylenebilir. Bir basın toplantısından önce bir grup muhabirine verilen ya da bir arka plan bilgisini vermek amacıyla bir muhabire açıklanan bu bilgiler, kayıt dışı olabilir. Bir gazeteci kayıt dışı bilgi vermek bir onur sistemi üzerinde çalışır. Kayıt dışı veya ambargolu bilgileri ihlal eden bir Seo hizmeti  muhabir, büyük olasılıkla itibar kaybına uğrayacak ve bu kaynaktan tekrar haber ipucu almayacaktır.

ilan
Tipik bir muhabir için, güvenilir kaynakların istikrarlı bir şekilde işlenmesi, muhabirin bir rakibi karşısında bir olayı bildirme fırsatına sahip olmasını sağlar. Buna “kepçe” ya da son dakika haberleri denir. Haber raporları son derece rekabetçi bir endüstridir ve muhabirlere özel ipuçları veren güvenilir kaynaklar gazeteciler tarafından çok değerlidir. Embarising haberleri, bir grup muhabir için haberi bildirme fırsatının eşit olması için daha eşit bir oyun alanı sağlar. Neyin tartışılacağına dair ön bilgi sahibi olmanın yanı sıra, muhabir, soru sormak için diğer muhabirlerle hızlı bir şekilde düşünmek ve rekabet etmek yerine, konferans sırasında uygun soruları sormaya daha hazırlıklı olacaktır.

Yüksek profilli bir basın toplantısında, muhabirler bir pozisyona cevap verebilmek için jokey verdi. Yüksek profilli bir konferans örneği, ünlü bir kişinin ya da üst düzey bir politikacının bir skandalın açığa çıkarılmasına tepki verdiği ya da bir felaketin ardından korkuları ele aldığı bir basın toplantısı olabilir. Bir basın toplantısı planlanabilir veya uygun olmayabilir. Bazı İngilizce konuşulan ülkelerde, bir baskısız basın konferansı medya scrum olarak adlandırılabilir. Bir tanıtım niteliğinden daha fazla olan bilgileri yayınlamak için toplanan konferanslar, haber değeri olan bir etkinlikten ziyade bir olaydır.

Kurumsal Seo Görüntülü konferans gibi iletişim teknolojisi, bir haber konferansı düzenlemek için kullanılabilir, çünkü fiziksel olarak mevcut olmayanlardan gelen soruları kabul etmesine izin verir. ABD Sayım sonuçlarının açıklandığı 2011 yılında, bir telefon konferansı ile “konferans görüşmesi” kullanılmıştır. Arayanlar, sayım görevlilerine özel sorular sorma fırsatı için bir telefon kuyruğunda bekledi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farklı Diz Bağları nelerdir?

Kalifa Nedir?

Kamu Politikası Analizi Nedir?